Olen maksanut laskuni tänään, milloin voin hakea uutta?
Pääsääntöisesti päivitämme maksutiedot kerran päivässä, noin klo 10. Jos olet suorittanut maksun viikonloppuna tai yleisenä vapaapäivänä, saamme maksutiedot sitä seuraavana, toisena arkipäivänä noin klo 10. Kun olemme saaneet sinulta maksun oikeilla tiedoilla (viitenumero), lähetämme premium-asiakkaillemme ilmoituksen tästä. Voit tarkistaa laskujesi tilan myös itsepalveluportaalissa.
Aloita tästä
Tarvitsetko apua?
Pyrimme tekemään kaikesta yksinkertaista, mutta jos sinulla on kysyttävää, olemme täällä sinua varten.
Käy neuvontapalvelussamme saadaksesi lisätietoja tai ota meihin yhteyttä puhelimitse 06000 4425 (1,93€/min+pvm).
Meille ihmiset tulevat ensin