Miksi laskullasi ei ole suomalaista pankkitiliä?
Pankkikumppanimme on Liettuasta ja IBAN-tilinumeromme on heidän myöntämä. Tilimme on normaali EU-pankkitili ja maksusi saapuvat meille samalla tavalla kuin maksut suomalaisten pankkien kautta.
Jotkut suomalaiset pankit vaativat sinua käyttämään maksua suorittaessasi kansainvälistä maksua (maksut ulkomaille, tms.), mutta useimmat hyväksyvät lähtevän maksun kotimaan maksujen kautta. Halutessasi voit käyttää myös kätevää verkkomaksutoimintoamme itsepalveluportaalissa, joka tarjoaa maksun suomalaiselle pankkitilille.
Jotta voimme tarjota palvelumme Suomen markkinoilla, ja vallitsevissa olosuhteissa, meidän on jatkuvasti etsittävä meille parhaita pankkivaihtoehtoja, ja tällä hetkellä se on nykyinen pankkimme.
Tarvitsetko apua?
Pyrimme tekemään kaikesta yksinkertaista, mutta jos sinulla on kysyttävää, olemme täällä sinua varten.
Käy neuvontapalvelussamme saadaksesi lisätietoja tai ota meihin yhteyttä puhelimitse 06000 4425 (1,93€/min+pvm).
Meille ihmiset tulevat ensin