Entä jos en ole tyytyväinen valitukseni tulokseen?
Sinulla on mahdollisuus siirtää valituksesi asiakaspalvelun esimiehelle, joka voi joko;
-hyväksyä valituksen ja tarjota tarvittaessa hyvitystä; tai
-tarjota hyvitystä hyväksymättä valitusta; tai
-hylätä kantelun ja perustella sen, ja ilmoittaa sinulle, että jos olet tyytymätön vastaukseemme, voit lähettää valituksesi kuluttajansuojaviranomaiselle tai toimintaamme valvovalle viranomaisellemme.
Asiakaspalvelun esimies lähettää sinulle 24 tunnin kuluessa tai seuraavana arkipäivänä vahvistuksen viestisi vastaanottamisesta ja antaa sinulle tietoja siitä milloin voit odottaa vastausta. Valituksen tutkiminen voi kestää jopa 15 päivää. Tarvittaessa voimme pidentää tätä aikaa, mutta ilmoitamme teille siitä ja annamme samalla lyhyen päivityksen asiasta.
Tarvitsetko apua?
Pyrimme tekemään kaikesta yksinkertaista, mutta jos sinulla on kysyttävää, olemme täällä sinua varten.
Käy neuvontapalvelussamme saadaksesi lisätietoja tai ota meihin yhteyttä puhelimitse 06000 4425 (1,93€/min+pvm).
Meille ihmiset tulevat ensin