Entä jos haluan tehdä valituksen?
Hyvän palvelun tarjoaminen, tapahtuipa se ennen sopimuksen solmimista, sen aikana tai sen jälkeen, on meille ratkaisevan tärkeää, mutta joskus asiat voivat mennä pieleen ja olemme pahoillamme tästä. Näissä tapauksissa suhtaudumme kaikkiin valituksiin vakavasti ja teemme parhaamme päästäksemme molempia osapuolia tyydyttävään ratkaisuun ja korjataksemme asian. Tutustu #complaint käsittelykäytäntöömme.
Näin teet valituksen:
Avaa tukipyyntö itsepalveluportaalissa, ja kerro
-Mitä tapahtui
-Koska ongelma tms. seikka tuli esille
-Näkemyksesi siitä miten asia tulisi korjata.
Pyrimme selvittämään asian ja vastaamaan sinulle 3 työpäivän kuluessa. Jos tarvitsemme sinulta lisätietoja tai enemmän aikaa asian tutkimiseen, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Lähetämme sinulle vastaanottovahvistuksen, kun olemme vastaanottaneet valituksesi.
Tarvitsetko apua?
Pyrimme tekemään kaikesta yksinkertaista, mutta jos sinulla on kysyttävää, olemme täällä sinua varten.
Käy neuvontapalvelussamme saadaksesi lisätietoja tai ota meihin yhteyttä puhelimitse 06000 4425 (1,93€/min+pvm).
Meille ihmiset tulevat ensin