Miten kommunikaatio tapahtuu välillämme?
Julkaisemme kaikki palveluehtomme, hinnoittelumme, erikoiskampanjamme ja yleiset tiedot verkkosivuillamme. Kehotamme sinua pitämään niitä silmällä vähintään kerran kuukaudessa. Kun olemme hyväksyneet lainahakemuksesi, lähetämme sinulle tarvittavat asiakirjat sähköpostitse. Voit tarkistaa ne vielä kerran ja hyväksyä sopimuksen noudattamalla sähköpostissa olevia ohjeita. Tämä tarkoittaa, että sähköposti ja Oma käyttäjätili ovat ensisijainen valintamme viestintään kanssasi. Voimme myös käyttää puhelinnumeroasi ja osoitetietojasi pitääksemme sinuun yhteyttä ja välittääksemme sinulle tärkeitä tietoja. Sinun on pidettävä kaikki yhteystietosi aina ajan tasalla. Pyydämme sinua aika ajoin joko vahvistamaan tai päivittämään yhteystietosi. Jos et tee niin, meidän on hankittava tai vahvistettava yhteystietosi itse, ja josta veloitamme hinnastomme mukaisen maksun.
Kun toimitamme tärkeitä tietoja (ilmoituksia, laskuja jne.) antamiisi yhteystietoihin, ne katsotaan vastaanotetuiksi kyseisenä päivänä.
Tarvitsetko apua?
Pyrimme tekemään kaikesta yksinkertaista, mutta jos sinulla on kysyttävää, olemme täällä sinua varten.
Käy neuvontapalvelussamme saadaksesi lisätietoja tai ota meihin yhteyttä puhelimitse 06000 4425 (1,93€/min+pvm).
Meille ihmiset tulevat ensin