Pitääkö minun käyttää viitettä, kun maksan laskun? Mitä tapahtuu, jos en tee niin? Mitä tapahtuu, jos käytän väärää viitettä?
Sinun on ehdottomasti käytettävä laskussa mainittua viitettä! Jos et käytä, meidän on aloitettava maksun etsiminen manuaalisesti. Tämä on kiusallista molemmille osapuolille, häiritsee normaalia työnkulkuamme ja vaatii manuaalista työtä. Jos saat ilmoituksen tai muistutuksen, joka ilmoittaa puuttuvasta maksusta, mutta olet kuitenkin suorittanut kyseisen maksun, sinun on lähetettävä meille maksuvahvistuskuitti itsepalveluportaalin kautta. Tämän jälkeen vahvistamme ja linkitämme maksun laskuusi. Ota siis yhteyttä meihin, muuten emme ehkä pysty paikantamaan maksua, mikä voi aiheuttaa lisäkustannuksia tai johtaa maksuhäiriömerkintään. Jos käytät yleistä asiakasviitenumeroasi maksaessasi laskua, muista, että maksut kohdistetaan ensin vanhimpiin erääntyneisiin laskuihin.
Hyväksymme tuhansia maksuja joka kuukausi ja ainoa tapa yhdistää maksusi sinun laskuun on käyttää oikeaa viitenumeroa maksu yhteydessä. Jos et voi käyttää sitä viitekentässä jostain syystä, käytä sitä tekstikentässä. Jotta molemmat osapuolet voivat täyttää velvoitteensa sovituilla ehdoilla, sinun on oltava tarkkaavainen maksua suoritettaessa. Jos haluat käyttää kätevää verkkomaksuvaihtoehtoamme esitäytetyillä tiedoilla, voit tehdä sen itsepalvelussa.
Tarvitsetko apua?
Pyrimme tekemään kaikesta yksinkertaista, mutta jos sinulla on kysyttävää, olemme täällä sinua varten.
Käy neuvontapalvelussamme saadaksesi lisätietoja tai ota meihin yhteyttä puhelimitse 06000 4425 (1,93€/min+pvm).
Meille ihmiset tulevat ensin